• Kan någon ev. ta ett extrapass?

    Hej Det finns några pass som ej har blivit tillsatta trots hjälp av Sundsvalls hockeys ungdomslag så har ni möjlighet att ta ett extra pass, hör av er till Andreas. Se mail från honom & Anna nedan. Bemanningsschema ligger i mappen dokument och Selånger Marknad och det är version 6 som är det senaste. Hoppas att det blir bra väder för det känns som det inte kan regna mycket mer nu. Mvh /Annelie Hej! Bara dagar kvar till årets marknad nu och mer och mer börjar falla på plats inför fredagens öppning. Med hjälp av flera som tagit extrapass och Sundsvalls hockeys ungdomslag har vi löst de flesta arbetspassen men det är fortfarande 14 stycken som behöver bemannas. (Markerade med gult i schemat) Om ni kan ta något av passen, meddela Andreas Ljungström antingen via mail eller telefon 070-528 07 75. Med vänliga hälsningar Andreas Ljungström & Anna Eriksen Selånger Marknad Styrgrupp. Damer 13 aug 2023 0kommentarer
  • Hjälp med bemanningen på Selånger Marknad

    Hej! Ni har i ett separat mail fått senaste versionen av bemanningsschemat för årets marknad som öppnar nu på fredag. (OBS! Har ni av någon anledning inte fått mailen med schema hör av till Andreas) Med hjälp av flera som tagit extrapass och några externa föreningar har vi löst de flesta arbetspassen men det är fortfarande 14 stycken som behöver bemannas. (Markerade med gult i schemat) Om ni kan ta något av passen, meddela Andreas Ljungström antingen via mail andreasljungstrom08@gmail.com eller telefon 070-528 07 75. Kom ihåg att marknaden är föreningens största inkomstkälla under året och precis som tidigare är det så att har du eller ditt barn varit aktiv i bandyn under den gångna säsongen så innebär det att du jobbar på denna marknad. Man jobbar minst 2 pass/aktiv spelare. Familjer med 2 eller fler aktiva barn får totalt 3 pass. Vi har försökt att ta hänsyn till eventuella önskemål så långt det går men om det inte funkar med era tilldelade pass ska ni i första hand byta med varandra. (Viktigt att ni i så fall meddelar mig så vi har ett uppdaterat schema). P19-spelarna har utöver föräldrarnas pass som förra året tilldelats städuppdrag under helgen och seniortruppen ansvarar i år för att bygga upp och riva tält före och efter marknaden. OBS! Samtliga pass (om det inte står annat) ska bemannas av vuxna personer! Kom ihåg det obligatoriska slutstädet av området på kvällen måndag 21/8 där alla ska delta. Samling 17.00 utanför Personalfiket. Ju fler vi är desto snabbare blir vi klara. Alla som städar bjuds på fika! Med vänliga hälsningar Andreas Ljungström & Anna Eriksen Selånger Marknad Styrgrupp. Damer 13 aug 2023 0kommentarer
  • Intresseanmälan Randycup Rättvik 20-22 oktober

    Hej alla. Vi kallar till en intressekoll inför Radon Ett bandycup i Rättvik. Vi vill tillsammans med Hammarby anmäla ett lag och spela. Deltagaravgift 1150kr + resekostnad: https://www.ifkrattvikbandy.se/radonett-flickbandycup/ Svara på anmälan via laget.se innan söndag kväll. /Ledarna Damer 22 jul 2023 0kommentarer
  • Bemanningsschema Selånger marknad 2023

    Jag har lagt första versionen av bemanningsschema under Dokument och mappen Selånger Marknad 2023. Nedan kommer info från Andreas & Anna. Hej! Här kommer första versionen av bemanningsschema för Selånger Marknad 2023. I år är det precis som förra året svårt att få ihop bemanningen då det är fler timmar i år och något färre aktiva spelare än senast. Tex. är öppettiderna några av kioskerna utökade på fredag och lördag kväll. Som ni ser är det ett antal pass som ännu inte är bemannade (markerade med gult) som vi behöver hjälp med. Vi är därför mycket tacksamma om ni kan ta på er extra pass utöver de ni fått tilldelade. Hör i så fall av er till mig så fort som möjligt. Kom ihåg att marknaden är föreningens största inkomstkälla under året och ersättningen är till stor del baserad på det antal timmar vi gör. De timmar vi inte lyckas bemanna kommer vi behöva leja bort till andra externa föreningar. Vi har försökt att ta hänsyn till eventuella önskemål så långt det går men om det inte funkar med era tilldelade pass ska ni i första hand ska ni byta med varandra. (Viktigt att ni i så fall meddelar mig eller Anna så vi har ett uppdaterat schema). Går inte det kontakta någon av oss så får vi hjälpa till. Precis som tidigare är det så att har du eller ditt barn varit aktiv i bandyn under den gångna säsongen så innebär det att du jobbar på denna marknad. Man jobbar minst 2 pass/aktiv spelare. Familjer med 2 eller fler aktiva barn får totalt 3 pass. P19-spelarna har utöver föräldrarnas pass som förra året tilldelats städuppdrag under helgen och seniortruppen ansvarar i år för att bygga upp och riva tält före och efter marknaden. OBS! Samtliga pass (om det inte står annat) ska bemannas av vuxna personer! Kom ihåg det obligatoriska slutstädet av området på kvällen måndag 21/8 där alla ska delta. Samling 17.00 utanför Personalfiket. Ju fler vi är desto snabbare blir vi klara. Alla som städar bjuds på fika! Med vänliga hälsningar Andreas Ljungström & Anna Eriksen Selånger Marknad Styrgrupp. Damer 7 jul 2023 0kommentarer
  • Bemanning personalfik 18/8

    Hej! Vi skrev tidigare att målsättningen i är att skicka ut schemat för marknaden före den 30/6 och det ser ut att kunna hålla men vi behöver lite kompletterande info för att kunna göra klart. I personalfiket på fredagen den 18/8 är det 3 pass som är på dagtid, ett pass 08.00-12.00 och två pass 12.00-16.00. Till dessa efterlyser vi "frivilliga" som kanske har semester / är lediga och kan tänka sig ett av dessa passen istället för ett under marknadens öppettider eller till och med som ett extra pass utöver ordinarie bemanning. Hör av er till mig så fort som möjlligt så fall så vi kan lägga in det i schemat. MVH Selånger Marknad Styrgruppen Andreas Ljungström Damer 25 jun 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter